søndag den 10. januar 2010

♥profil♥ r y u

navn: cecilie schütze
kaldenavn: ryu, cecil.
fødselsdag: 26. november 1992
hobby: mode, japan og hvad der hører til, psykologi, musik, shopping
uddannelse: går på haderslev katedral skole i 1.g, uddanner mig til tøj-designer.
sygdom/handicap: jeg har colitis. (kronisk sygdom) .. google it.
yndlings film: jeg elsker LOTR, Indiana jones, POTC, harry potter og AVATAR.
yndlings mærke: jeg har mange: Vivienne Westwood, COCOLULU, Chanel, Dolce&Gabbana og *blablabla*
yndlings designer(e): Karl Lagerfeld og Vivienne Westwood... men det sker at det skifter engang i mellem.
musik: kannivalism, baroque, DJ OZMA, kishidan, arashi, alice nine., pogo, phil collins, og meget, meeeget mere.
blog: http://ryupon.livejournal.com/ du er velkommen til at læse mine blogs, men de er friendslocked, sorry.
yndlings videospil: ARRGHH! silent hill (alle men 3'eren is the shit), final fantasy 7 (alle. hurr.), the legend of zelda (især ocarina of time), tomb raider, resident evil, kingdom hearts, space invaders og meget, meget, meeeeget mere.
yndlings eye-candy: viggo mortensen og angelina jolie.
yndlings mad: ALT FOR MEGET.
yndlings drik: ICE COFFE, PLZ.


gider ikke finde på mere nu, sorry. C:
men hvis i skulle have spørgsmål, så gå til den her side:
http://www.formspring.me/doinyourmom

AND BTW, I'M DOIN YOUR MOM.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere