mandag den 11. januar 2010

Smartguy.dk og Smartgirl.dk

Jeg har beslutte mig for at skriver en lille anmelds af Smartguy.dk og smartgirl.dk

Begge hjemmeside, er netshop hvor man ikke kan besøg dem irl^^
de er bosætte i Jyderup på vestsjælland :)

Deres tøj er stor set kun poptøj, og det er alle de kendt mærke som Humör, !Solid, PUMA, Sparkz osv.
De sælg alt hvad man har brug for trøjer, busker, sko, smykker og små ting samt kondomer ;)



Personligt:
Der kan jeg virkelig godt li Smartguy.dk :D
har bestil der fra nogle gang : D
Man kan fåer noget af det tøj man finde i butikene til billige penge
også kommer det hurtig frem
og der er tilbud og ok stor udvalg
Jeg har alrdig haft problemer med dem, angår at får sendt det og penge osv


Jeg vil klar anbeflade den side, man kan får lidt til hver en smag ;D
og man er det ene eller andet, kan man finde noget man sys godt

Så jeg vil varm anbefalde siden til netshop



ps i må lige se finger igennem angår den her anmeldste
da det er den første ^^
vil gerne hører hvad man kan gøre bedre : D

- Lasse ;D

1 kommentar:

  1. Har også siddet lidt på smartgirl.dk. Men det er mest bukser jeg har set på, og den slags skal jeg helst prøve først XD Men det er rart at vide, at de er til at stole på :3

    SvarSlet

Faste læsere